loading...
نود و هشت دانلودز | دانلود فیلم,سریال,نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
واریس 0 830 mahsasarlak

ads

Admin بازدید : 576 1394/08/21 نظرات (3)
Admin بازدید : 884 1393/11/17 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Big Hero 6 2014

Big Hero 6 Web-DL/Webrip (2014) Mkv   x264/x265

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه های بلوری ۱۰۸۰ شامل Bluray 1080p-SPARKS و BRRip 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

|نسخه کم حجم اختصاصی BRRip x265 720p-DLHA به پست اضافه شد|

 

Big Hero 6 cover small دانلود انیمیشن Big Hero 6 2014

 

Admin بازدید : 723 1393/11/17 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مرورگر گوگل کروم Chrome Browser 40.0.2214.109 Final 

Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است. برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

Chrome Browser %96 Google v35.0.1916.122 نرم افزار مرورگر گوگل کروم Chrome Browser 40.0.2214.109 Final – اندروید

Admin بازدید : 834 1392/04/30 نظرات (7)

Doodkesh TVRip (2013) Mkv

|قسمت نهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

doodkesh

 

نام سریال: دودکش

سال انتشار: ۱۳۹۲

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۰ مگابایت

کیفیت: TVRip

بازیگران: هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، شهین تسلیمی، نصرت میرعظیمی، سید رضا حسینی نوید خداشناس

خلاصه داستان: سریال دودکش درباره دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و  یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد که داستان این سریال ۲۶ قسمتی را تشکیل می دهد و …

Admin بازدید : 359 1392/04/30 نظرات (0)

Labkhand-Ebook-Mordad-92

 

دانلود کتاب ماهنامه لبخند مرداد ۹۲ برای موبایل

 

ماهنامه لبخند امروز برای شما دوستان عزیز کتاب ماهنامه لبخند نسخه مرداد ۹۲ رو آماده دانلود کردیم. کتاب ماهنامه لبخند به صورت جاوا و آندروید و نسخه epub می‌باشد و قابل نصب بر روی تمام گوشی هایی که سیستم عامل آندروید یا جاوا را ساپورت می کنند می باشد. شما هم اکنون می توانید کتاب ماهنامه لبخند را از سایت نیک دانلود دریافت نمایید.

 

 

Admin بازدید : 401 1392/04/30 نظرات (0)

کد زیبای دعای هر روز ماه رمضان برای وبلاگ و سایت شما

 

کد زیبای دعای هر روز ماه رمضان برای وبلاگ و سایت شما
pic1
pic2
خلاصه متن: کد زیبای اعلام روز ماه مبارک رمضان بهمراه دعای ویژه آن روز با ترجمه روان فارسی برای شما صاحبان وبلاگ و سایت آماده شده است


این کد از حجم مناسبی (زیر 170kb) برخوردار است و در مرورگرهای اینترنت اکسپلوره و فایرفاکس و کروم چک و استانداردسازی شده است.

با استفاده از این پلاگین در این ماه مبارک به سایت و وبلاگ خود زیبایی منحصر به فردی ببخشید و در سفره عظیم خیر و برکت این ماه شریک شوید.

جهت استفاده از این کد در سایت و یا وبلاگ خود، کلمه یا تگ <head> را در قالب خود پیدا کنید و کد موجود را زیر آن در خط جدید درج کنید.

در این پلاگین تاریخ و دعای مخصوص روزهای ماه مبارک رمضان نمایش داده میشود. متاسفانه بدلیل مشکلات فونت های زیبای فارسی و عدم پشتیبانی برخی مرورگرها از فونت ساده در آن استفاده شده است.

دریافت کد زیبای اعلام تاریخ و دعای روزهای ماه مبارک رمضان

Admin بازدید : 475 1392/02/12 نظرات (0)

asib-shenasi-mostanad

دانلود مستند آسیب شناسی عزاداری 

مستند شفاعت یا شکایت

| قسمت اول |

در مستند آسیب شناسی عزاداری شما شاهد امواج انحراف در هیئت های مذهبی ایران خواهید بود . متاسفانه طبق اخبار موثق ، دشمن برای تخریب هیئت های مذهبی و عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام بودجه کلانی رو در چند سال گذشته در نظر گرفته بوده و هنوز بودجه های سنگینی دارد ( ماهواره ) . آنها متوجه شدند که نمی توانند جوانان را ازهیئت امام حسین ع و عزاداری ماه محرم ( روز عاشورا ) دور کرد . لذا دست به تغییر سبک های مداحی و ایجاد و ادخال کفر گویی و … زدند که موفق هم شدند . در مستند آسیب شناسی عزاداری به بیان بخشی از این تحریف ها خواهیم پرداخت.

نام امام حسین علیه السلام فرا تر ازآن است که برای گفتن ذکر حسین که پس زمینه شور هست بیان سبک های ناسوسی ، لیزری ، سک سکه ای و … رو بگذارند . امیدوارم که هیئت ها راه خودشون که عزاداری بی ریا و بدون کفر گویی بود رو پیدا کنند. شما هم اکنون مستند آسیب شناسی عزاداری – مستند شفاعت یا شکایت را از سایت نیک دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 514 1391/11/26 نظرات (0)

این پک مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر حدیث دار می باشد که هرکدام از آن ها دارای حدیثی زیبا از قران کریم می باشند . والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاص و معنوی به محیط ویندوز خود بدهید.

 

Hadiths Wallpapeprs دانلود مجموعه 100 والپیپر حدیث دار Hadiths Wallpapeprs

 

Admin بازدید : 434 1391/11/26 نظرات (0)

Top Gear Season 19 (2013) HDTV 720p x264 Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

|همزمان با پخش هر قسمت جدید ، به پست افزوده خواهد شد|

| قسمت سوم با کیفیت ۷۲۰p به پست افزوده شد |

 

Top Gear دانلود فصل نوزدهم مستند تخت گاز Top Gear Season 19 2013

 

نام مستند : Top Gear Season 19 – تخت گاز فصل نوزدهم

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۶۰ دقیقه

حجم : ۴۵۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل ۱۹ این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …

Admin بازدید : 490 1391/11/26 نظرات (0)

Teenage Mutant Ninja Turtles (2012) WebRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

قسمت های ۱۴ و ۱۵ به همراه زیرنویس قسمت های ۱۳ و ۱۴ آماده ی دانلود

 

Teenage Mutant Ninja Turtles دانلود سریال لاک پشت های نینجا Teenage Mutant Ninja Turtles 2012

 

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles 2012 – لاکپشت های نینجا ۲۰۱۲

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هرقسمت ۲۵ دقیقه

حجم: هرقسمت ۱۰۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان: سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو، رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

Admin بازدید : 457 1391/11/26 نظرات (2)
از همان ابتدای شکل گیری و رونق صنعت بزرگ گیم و بازی سازی این بحث به میان بوده که برای ساخت یک عنوان موفق تا چه حد می توان از یک فیلم موفق و صنعت فیلم سازی بهره برد ؟ بزرگان سینما اغلب بازی های رایانه ای را عناوینی بی محتوا صرفا برای وقت گذرانی تلقی کرده اند در صورتیکه برخی بازی سازان بزرگ با معرفی عناوینی که با بهره گیری از همتای سینمایی خود ساخته شده اند ثابت کردند که بازی های رایانه ای می توانند در کنار یک فیلم موفق با همان نام بدرخشند و خود را به جهان معرفی کنند.از این قبیل بازی ها که بر اساس فیلم های موفق سینمایی ساخته شدند می توان به سری ارباب حلقه ها یا مرد عنکبوتی یا بتمن یا همین سری موفق بیگانه ها اشاره کرد که با عرضه جدیدترین عنوان خود در سال ۲۰۱۳ قصد دارد این بخش از بازی های رایانه ای را وارد فاز دیگری کند.به طور کلی A: CM یک تجربه متفاوت برای دوستداران سری بیگانگان رقم خواهد زد به طوریکه آنها را یاد عناوین اصلی سری خواهد انداخت.داستان بازی مربوط به وقایع بعد از نسخه دوم سری بیگانه می باشد که گروهی برای جستجو به سفینه سولاکو اعزام شده اند تا به بررسی اتفاقات عجیب درون آن بپردازند.مخاطب در نقش یکی از اعضای گروه با نام گروهبان Cristopher Winter ظاهر خواهد شد که وظیفه دارد افراد گم شده در سفینه مخصوصا ریپلی را پیدا کند.در سفینه نام برده شده هیچگونه حیاتی وجود ندارد و به شکلی مخروبه به نظر می رسد که محل مناسبی برای تولید مثل و حیات موجودات بیگانه شده و به محل زندگی آنها تبدیل شده است.البته تمام بازی در همین سفینه دنبال نمی شود و بخشی نیز به سیارات کشیده می شود.خط اصلی داستان حول اتفاقاتی است که برای این گروه در راه نجات دادن افراد گمشده اتفاق می افتد…
 
 
Aliens Colonial Marines-FLT| 5.95 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Aliens Colonial Marines Cover دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC
 
Admin بازدید : 1069 1391/11/26 نظرات (0)

 

IGOR (2008) BDRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت HD 720p می باشد|

 

IGOR2008 دانلود دوبله فارسی انیمیشن ایگور IGOR 2008

 

نام انیمیشن: IGOR – ایگور

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۸

مدت زمان: ۸۷ دقیقه

حجم : ۶۴۳ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: داستان در شهر مخوف مالاریا می‌گذرد. این شهر، یک شهر کوچک و شاد بوده، اما دانشمندان دیوانه با اختراعات شیطانی شهر را در تاریکی و ترس همیشگی فرو برده‌اند. دانشمندان تمام تلاششان بر اینست که اختراعاتی ترس‌آفرین‌تر و اهریمنی‌تر ارائه دهند و مردم دوست دارند شاهد خشونت و ترس بیشتری باشند. دانشمندان هر کدام یک گوژپشت به عنوان وردست دارند که نام همگی آن‌ها ایگور است. کاراکتر اصلی هم ایگور است. وقتی رئیس ایگور طی یکی از آزمایشات احمقانه‌اش می‌میرد ایگور به آرزویش می‌رسد و…

Admin بازدید : 811 1391/11/25 نظرات (0)

 

Angry-Birds-Trainers

دانلود ترینر بازی Angry Birds

سیو و آنلاک بازی Angry Birds

پچ جدید بازی Angry Birds

 

امروز برای شما دوستان عزیز پست ویژه ای در نظر گرفتیم. این پست مخصوص کاربران و دوستان همیشگی یاس دانلود می باشد. دانلود ترینر بازی Angry Birds + سیو Save + آنلاک Unlock + پچ و کرک جدید تمام نسخه های انگری بردز رو آماده کردم. پچ جدید مناسب دوستانی است که با پچ قبلی مشکل داشتند.

با ترینر ها می توانید پرندگان رو بعد از پرتاب و حتی بعد از انفجار کنترل کنید. راه حل کامل تمام پچ ها ، ترینرها و سیوها در فایل دانلودی موجود هستش . شما هم اکنون می توانیداین پچ و ترینر بازی Angry Birds را از سایت نیک دانلود دریافت نمایید.

Admin بازدید : 925 1391/11/25 نظرات (0)

Iran Way Map2

دانلود نقشه ایران با فرمت jgp و با کیفیت بسیار بالا و با قابلیت چاپ با ابعاد بالا.

ویژگی ها:

تمامی مسیر های اصلی روی نقشه رویت می شوند

نام شهر ها ،روستا ها،استان ها و… روی نقشه درج شده اند

و…

Admin بازدید : 393 1391/11/25 نظرات (0)

6z7dk0jd

در این آموزش می تونید دکمه ۱+ گوگل رو که ملاک افزایش پیج رنک سایت هست، رو در سایت یا وبلاگتون قرار بدید. با این اموزش می تونید یه باکس در کنار سمت چپ سایتتون ایجاد کنید که درون اون دکمه ۱+ گوگل قرار داره و با بالا پایین کردن اسکرول بار ، سرجاش می مونه.مثل همین باکس سمت چپ کلیک کن بیا تو .

برای ساخت این باکس ، آموزش زیر رو دنبال کنید:

ابتدا کد های قالبتان را باز کنید (هر سیستمی بود چه وردپرس چه نیوک و یا چه سیستم های بلاگدهی شما کد های قالب همان سیستم را باز کنید) و سپس زیر تگ کد زیر را وارد کنید:

Admin بازدید : 828 1391/11/25 نظرات (0)

Flash Player

 

دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player 11.6.602.168 Final  x86/x64

 

Adobe Flash Player فلش پلیر پلاگین معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو, تبلیغات سایت ها, انجام بازی های آنلاین و … به این پلاگین نیاز دارید.

این پلاگین برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera، آ او ال AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و هفت ۷ مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 ویژگی نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player:

-    افزایش کارایی و بازده نرم افزار
-    ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
-    پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
-    افزایش میزان امنیت و کارایی
-    پشتیبانی از Input Method Editor یا IME
-    نصب راحت تر و فراگیر تر
و …

 

به دلیل ایجاد محدودیت از طرف شرکت Adobe جهت دریافت این پلاگین ضروری برای IP های ایران، سایت نیک دانلود جدیدترین نسخه فلش پلیر را به صورت پیوسته در اختیار شما قرار می دهد.

Admin بازدید : 769 1391/06/28 نظرات (1)

 

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.


Admin بازدید : 775 1391/06/28 نظرات (0)

ای وطــن ، ای مـــادر تاریــخ ســـــاز
ای مــرا بـر خـــاک تـــو روی نیــــاز
ای کویــــر تـــو بهشـت جــــــان مــن
عشـــق جــــاویدان من ایـــران من

 


ای ز تــو هستی گرفته ریشـــــه ام
نیست جــز اندیشه ات اندیشــه ام


آرشــی داری بـــه تیـــــر انــــداختن
دست بهرامــی بـه شیــر انــداختن


کـــاوه ی آهنگــــری ضحـــاک کـش
پتـک دشمـن افکنــی نـا پــاک کش


رخشــی و رستم بر او پـا در رکـــاب
تــا نبیند دشمنت هرگــز به خـــواب


مـــرزداران دلیــــرت جـــان به کــــف
سر فــرازن سپــاهتت صف بــه صف


خــون به دل کــردند دشت و نهــر را
بـازگـــردانــدنــــد خـــرمشهــــــر را


ای وطـــن ،ای مـــادر ایــــران مـــــن
مـــــادر اجــــداد و فــرزنــــدان مــــن


*ادامه متن+لینک دانلود در ادامه مطلب*


Admin بازدید : 563 1391/05/17 نظرات (0)

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .

 

Admin بازدید : 567 1391/05/17 نظرات (0)

Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق"
نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Thunderbird:
- دارای رابط گرافیكی ساده و قدرتمند
- شناسایی خودكار دیگر برنامه‌های میل‌كلاینت نصب شده در سیستم و قابلیت Import و انتقال كامل، دفترچه آدرس و نامه‌های الكترونیكی كاربر به برنامه
- پشتیبانی از‌RSS و‌ Newsgroup با استفاده از RSS این برنامه می تواند تازه‌های هر سایت مانند اخبار یا آخرین نوشته های ارسال شده را بدون جستجوی تك تك در هر سایت مرور كنید. زبان RSS برای كسانی كه روزانه مطالب جدید چندین وب سایت را دنبال می‌كنند و زمان زیادی را باید صرف مرور تازه‌های هر سایت نمایند بسیار مناسب است.
- قابلیت ایجاد ابزار حساب برای گروه های خبری
- قابلیت شناسایی و مبارزه با ‌‌JunkMail ها جهت جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها ایمیل های تبلیفاتی ناخواسته
‌- پشتیبانی از پروتكل‌های ‌SSL و‌ PGP
- پشتیبانی از امكاناتی همچون امضای‌ دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها
- قابلیت غیر فعال نمودن اجرای كدهای جاوا‌اسكریپ و تصاویر مشكوك موجود در متن نامه ها
- پشتیبانی كامل از یونیكد UTF 8 و زبان فارسی، چنانچه ویندوز شما فارسی باشد و یا فونت‌های فارسی در آن نصب شده باشد،Thunderbird قادر به نمایش نامه ها و متون فارسی می باشد!
- دارای اكستنشن ها و پلاگین های مفید و كاربردی ( به عنوان مثال ‌Bidi UI یك اكستنشن است كه پس از نصب, مشكل كاربران فارسی در تایپ نامه های فارسی راست به چپ را برطرف می سازد)
- دارای ابزارهای متنوع و كاربردی جهت دسته‌بندی و متمایز ساختن ایمیل‌های مورد نظر با استفاده از برچسب ها
- قابلیت سوییچ نمودن سریع بین حساب های كاربری مختلف در برنامه
- قابلیت فیلتر نمودن نامه ها با توجه به تاریخ دریافت یا ارسال، نام فرستنده، موضوع و ...
- و ...

Admin بازدید : 629 1391/05/17 نظرات (0)

Instant PDF Password Remover همانطور که از نامش مشخص است برای حذف پسورد فایل های PDF قفل دار می باشد. این نرم افزار میتواند انواع پسورد ها را بازگشایی کند از پسورد های طولانی گرفته تا پسوردهای پیچیده ، همچنین نرم افزار توانایی بازگشایی پسورد های مدل (RC4, AES) را نیز داراست. از نظر کاربردی نرم افزار بسیار ساده است. برای شکستن قفل نرم افزار یا باید آن را توسط نرم افزار باز نمایید و سپس فرایندهای لازم را انجام دهیم یا در روش دوم کافی است برای کلیک راست برروی فایل PDF مربوطه و انتخاب گزینه مربوط به نرم افزار Instant PDF Password Remover نسبت به حذف پسورد اقدام کنید.

برخی از فایل های PDF برای انجام برخی از فرایندها دارای پسورد هستند. مثلا امکان پرینت و ویرایش وجود ندارد و بایستی پسورد مورد نظر وارد شود. این نرم افزار میتوانید با شکستن قفل ، این محدودیت ها را نیز از بین ببرد. 

 

 

Admin بازدید : 463 1391/05/17 نظرات (0)

123324 pes2013 دانلود بازی PES 2013 فوتبال تکامل حرفه ای   DEMO

نام بازی: PRO EVOLUTION SOCCER 2013
پلتفورم : pc
ژانر: Sports game
نوع  فایل : DEMO
زبان: MULTI
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
مد بازی : Single/Multiplayer
حمایت توسط : Konami
درجه بندی سنی : +۱۸
قابلیت آنلاین:دارد

رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه ۲۰۱۱ آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه ۲۰۱۳ که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.

Admin بازدید : 453 1391/05/17 نظرات (1)

1244325 DriverEasy.Pro دانلود نرم افزار DriverEasy Pro v4.0.4.21077   شناسایی، دانلود و به روز رسانی درایورها

نرم افزار DriverEasy Pro به شما کمک می کند که از درایور های نصب شده بر روی سیستم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و در نتیجه از آن پس، بعد از تعویض ویندوز، با استفاده از آن درایورها را بر روی سیستم نصب نمایید. همچنین یک نرم افزار قدرتمند و مفید به منظور دانلود و آپدیت درایورهای کامپیوتر می باشد. نرم افزاری ساده و کاربردیست که می تواند درایورهای گم شده سخت افزارها را از طریق اینترنت پیدا کرده و دانلود نماید. تنها کافی است اجازه دهید که نرم افزار، سیستم شما را یک مرتبه اسکن کند تا تمامی درایور های نصب شده بر روی سیستم شما را شناسایی نماید و سپس درایور مورد نظر خود که با آخرین آپدیت موجود می باشد را دانلود کرده و نصب نمایید.

Admin بازدید : 472 1391/05/16 نظرات (0)

 

نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد. علاوه بر پلاگین فلش پلیر برای مرورگرها، نسخه ی دیگری از آنرا جهت اجرای فایل های فلش در ویندوز را نیز برایتان آماده کرده ایم. این نسخه به صورت جامع است و بروی تمامی مرورگر ها و ویندوز ها قابل اجرا است. دانلود از www.98downloads.r98.ir در ادامه مطلب…


Admin بازدید : 507 1391/05/15 نظرات (0)

 

Folder Protectنرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت.  تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود.

Folder Protect علاوه بر توانایی محافظت از فایل ها ، فولدرها و درایورها میتواند روی نرم افزارها و افزونه ها نیز قفل گذاری انجام دهد. علاوه بر قابلیت حافظت فایل توانایی Delete-Proof میتواند فایل ها را به صورت امن و غیرقابل بازگشت حذف نماید. این قابلیت برای نابود سازی مطمئن اطلاعات محرمانه که میخواهید دیگر قابل بازیابی نباشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Admin بازدید : 367 1391/05/15 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد.

Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد.

گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Admin بازدید : 538 1391/05/15 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Admin بازدید : 419 1391/05/15 نظرات (0)

Video2Webcamنرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

Admin بازدید : 409 1391/05/09 نظرات (0)

1294572334 wallpapers.mania دانلود والپیپر های زیبا و گوناگون   Wallpapers Mania 037

 

کاربران گرامی شاهد سری  دیگری از والپیپر های زیبا و گوناگون با فرمت jpg و کیفیت بالا می باشد. افراد بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر برای بک گراند آثار و دسک تاپ خود استفاده کنند.

Admin بازدید : 567 1391/04/05 نظرات (2)

بروس لی (زاده ۲۷ نوامبر ۱۹۴۰ (میلادی) - درگذشته ۲۰ ژوئیه ۱۹۷۳ (میلادی))، استاد هنرهای رزمی، بازیگر فیلم‌های رزمی، فیلسوف و بنیانگذار سبک جیت کان دو (Jeet Kune Do) است. او به عنوان تاثیر گذارترین رزمی کار قرن بیستم و نماد فرهنگی (cultural icon) شناخته شده‌است. او همچنین پدر دو بازیگر به نام‌های براندون لی و شانون لی بود.

لی در سانفرانسیسکو در کالیفرنیا به دنیا آمد و تا اواخر نوجوانی در هنگ کنگ بزرگ شد. فیلم‌های تولید هالیوود که او در هنگ کنگ بازی کرد موجب ارتقای سطح فیلم‌های رزمی هنگ کنگ شده بود و تحسین عامه را برانگیخت و موجی از علاقه مندی به فیلم‌های هنرهای رزمی چینی را در جهان غرب به وجود آورد. کارگردانی و جو فیلم‌های او، هنرهای رزمی و فیلم هنرهای رزمی را در هنگ کنگ و بقیه جهان تغییر داد.

 

Admin بازدید : 557 1391/04/05 نظرات (1)

حتما می دانید که تقویم موجود در ویندوز میلادی است و با توجه به این که تاریخ کشور ایران به اساس تقویم شمسی می باشد بنابراین عملا تقویم ویندوز اصلا برای کاربران ایرانی و کشورهای با تقویم شمسی کارآمد نیست. برای رفع این کمبود ویندوز شرکت های بسیاری تقویم های شمسی قابل نصب برروی ویندوز را ارائه داده اند. یکی از کاملترین و با امکانات ترین تقویم های شمسی نرم افزار Sun Calendar می باشد. این تقویم علاوه بر نمایش تاریخ به صورت شمسی قادر است تا کلی رخدادهای ملی و مذهبی ایران را نیز به شما یادآوری کند. همچنین شما قادر خواهید بود تا در میان بانک رخدادهای نرم افزار جستجو کنید. در این نرم افزار شما حتی می توانید رخداد جدید نیز اضافه کنید و تقویم خود را هرچه کاملتر کنید.

Admin بازدید : 395 1391/04/05 نظرات (0)

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

Admin بازدید : 975 1391/04/05 نظرات (1)

کمتر کسی هست که با کامپیوتر کار کرده باشد و نام Winzip را نشنیده باشد، برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه می کند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فرمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) می باشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فرمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد.

 

تعداد صفحات : 23

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • اسفند 1393
  • بهمن 1393
  • تير 1392
  • ارديبهشت 1392
  • بهمن 1391
  • شهريور 1391
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين -1
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی شما با نود و هشت دانلود
    به 98downloadsامتياز دهيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 913
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1040
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,601
  • بازدید ماه : 7,484
  • بازدید سال : 74,269
  • بازدید کلی : 1,785,237