loading...
نود و هشت دانلودز | دانلود فیلم,سریال,نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
واریس 0 830 mahsasarlak
Admin بازدید : 828 1391/11/25 نظرات (0)

Flash Player

 

دانلود فلش پلیر Adobe Flash Player 11.6.602.168 Final  x86/x64

 

Adobe Flash Player فلش پلیر پلاگین معروفیست که مورد نیاز تمام مرورگر هاست. شما برای مشاهده کلیپ های سایت های اشتراک ویدیو, تبلیغات سایت ها, انجام بازی های آنلاین و … به این پلاگین نیاز دارید.

این پلاگین برای مرورگرهای گوگل کروم Google Chrome ، موزیلا فایرفاکس Mozilla Firefox، نت اسکیپ Netscape، سافاری Safari، اینترنت اکسپلورر Internet Explorer، اپرا Opera، آ او ال AOL، + اجرای فایلهای فلش در ویندوز XP و هفت ۷ مورد نیاز و قابل نصب می باشد. شما می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن فلش پلیر را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 ویژگی نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player:

-    افزایش کارایی و بازده نرم افزار
-    ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
-    پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3
-    افزایش میزان امنیت و کارایی
-    پشتیبانی از Input Method Editor یا IME
-    نصب راحت تر و فراگیر تر
و …

 

به دلیل ایجاد محدودیت از طرف شرکت Adobe جهت دریافت این پلاگین ضروری برای IP های ایران، سایت نیک دانلود جدیدترین نسخه فلش پلیر را به صورت پیوسته در اختیار شما قرار می دهد.

Admin بازدید : 769 1391/06/28 نظرات (1)

 

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.


Admin بازدید : 563 1391/05/17 نظرات (0)

ویندوز ۸ نام هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد که به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده اند . به گفته ی سازندگان این ویندوز ۵۵٫۲۶ درصد سریعتر از ویندوز هفت بوت می شود . از لحاظ ظاهزی نیز این ویندوز با حذف استارت ، قابلیت های جدیدی را برای کاربر به وجود آورده است . این نسخه ی نهایی ویندوز هشت می باشد که توسط فروشندگان لو رفته است و زودتر از تاریخ انتشار رسمی در اینترنت پخش شده که هنوز هیچ کرکی برای این ویندوز عرضه نشده و استفاده از آن به صورت تریال و ۳۰ روزه خواهد بود . برای آشنایی بیشتر با این ویندوز و همچنین مشاهده لینک های دانلود نسخه ی ۳۲ و ۶۴ بیتی به ادامه ی مطلب مراجعه بفرمایید .

 

Admin بازدید : 567 1391/05/17 نظرات (0)

Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق"
نرم افزار ویژه موزیلا برای مدیریت ایمیل، این برنامه به همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما به ارمغان می آورد. این نرم افزار اصولاً برای مقابله با ویروس ها و اسپم ها طراحی شده است با نصب این نرم افزار از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت شوید، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. چنانچه از مایکروسافت آوت لوک خسته شده اید این نرم افزار جایگزین مناسبی می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Thunderbird:
- دارای رابط گرافیكی ساده و قدرتمند
- شناسایی خودكار دیگر برنامه‌های میل‌كلاینت نصب شده در سیستم و قابلیت Import و انتقال كامل، دفترچه آدرس و نامه‌های الكترونیكی كاربر به برنامه
- پشتیبانی از‌RSS و‌ Newsgroup با استفاده از RSS این برنامه می تواند تازه‌های هر سایت مانند اخبار یا آخرین نوشته های ارسال شده را بدون جستجوی تك تك در هر سایت مرور كنید. زبان RSS برای كسانی كه روزانه مطالب جدید چندین وب سایت را دنبال می‌كنند و زمان زیادی را باید صرف مرور تازه‌های هر سایت نمایند بسیار مناسب است.
- قابلیت ایجاد ابزار حساب برای گروه های خبری
- قابلیت شناسایی و مبارزه با ‌‌JunkMail ها جهت جلوگیری از ورود هرزنامه‌ها ایمیل های تبلیفاتی ناخواسته
‌- پشتیبانی از پروتكل‌های ‌SSL و‌ PGP
- پشتیبانی از امكاناتی همچون امضای‌ دیجیتال و رمزنگاری داده‌ها در ارسال و دریافت نامه‌ها
- قابلیت غیر فعال نمودن اجرای كدهای جاوا‌اسكریپ و تصاویر مشكوك موجود در متن نامه ها
- پشتیبانی كامل از یونیكد UTF 8 و زبان فارسی، چنانچه ویندوز شما فارسی باشد و یا فونت‌های فارسی در آن نصب شده باشد،Thunderbird قادر به نمایش نامه ها و متون فارسی می باشد!
- دارای اكستنشن ها و پلاگین های مفید و كاربردی ( به عنوان مثال ‌Bidi UI یك اكستنشن است كه پس از نصب, مشكل كاربران فارسی در تایپ نامه های فارسی راست به چپ را برطرف می سازد)
- دارای ابزارهای متنوع و كاربردی جهت دسته‌بندی و متمایز ساختن ایمیل‌های مورد نظر با استفاده از برچسب ها
- قابلیت سوییچ نمودن سریع بین حساب های كاربری مختلف در برنامه
- قابلیت فیلتر نمودن نامه ها با توجه به تاریخ دریافت یا ارسال، نام فرستنده، موضوع و ...
- و ...

Admin بازدید : 629 1391/05/17 نظرات (0)

Instant PDF Password Remover همانطور که از نامش مشخص است برای حذف پسورد فایل های PDF قفل دار می باشد. این نرم افزار میتواند انواع پسورد ها را بازگشایی کند از پسورد های طولانی گرفته تا پسوردهای پیچیده ، همچنین نرم افزار توانایی بازگشایی پسورد های مدل (RC4, AES) را نیز داراست. از نظر کاربردی نرم افزار بسیار ساده است. برای شکستن قفل نرم افزار یا باید آن را توسط نرم افزار باز نمایید و سپس فرایندهای لازم را انجام دهیم یا در روش دوم کافی است برای کلیک راست برروی فایل PDF مربوطه و انتخاب گزینه مربوط به نرم افزار Instant PDF Password Remover نسبت به حذف پسورد اقدام کنید.

برخی از فایل های PDF برای انجام برخی از فرایندها دارای پسورد هستند. مثلا امکان پرینت و ویرایش وجود ندارد و بایستی پسورد مورد نظر وارد شود. این نرم افزار میتوانید با شکستن قفل ، این محدودیت ها را نیز از بین ببرد. 

 

 

Admin بازدید : 472 1391/05/16 نظرات (0)

 

نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد. علاوه بر پلاگین فلش پلیر برای مرورگرها، نسخه ی دیگری از آنرا جهت اجرای فایل های فلش در ویندوز را نیز برایتان آماده کرده ایم. این نسخه به صورت جامع است و بروی تمامی مرورگر ها و ویندوز ها قابل اجرا است. دانلود از www.98downloads.r98.ir در ادامه مطلب…


Admin بازدید : 507 1391/05/15 نظرات (0)

 

Folder Protectنرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای قفل کردن و مخفی نمودن انواع اطلاعات از جمله فایل ها و فولدرها و درایورها می باشد. توسط این نرم افزار میتواند به راحتی هرچه تمام تر فایل ها و فولدرها و درایورها را با پسورد محافظت نمود یا اینکه برای دیگر کاربران مخفی ساخت.  تمامی محافظت های صورت گرفته توسط این نرم افزار از جمله قفل گذاری و مخفی سازی در حالت safe mode ویندوز نیز پابرجا خواهد بود و اینطور نیست که در حالت Safe mode فرایندهای نرم افزار Folder Protect اجرا نشوند و اطلاعات شما به راحتی از دست برود.

Folder Protect علاوه بر توانایی محافظت از فایل ها ، فولدرها و درایورها میتواند روی نرم افزارها و افزونه ها نیز قفل گذاری انجام دهد. علاوه بر قابلیت حافظت فایل توانایی Delete-Proof میتواند فایل ها را به صورت امن و غیرقابل بازگشت حذف نماید. این قابلیت برای نابود سازی مطمئن اطلاعات محرمانه که میخواهید دیگر قابل بازیابی نباشد ، مورد استفاده قرار میگیرد.

 

Admin بازدید : 367 1391/05/15 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد.

Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد.

گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Admin بازدید : 538 1391/05/15 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Admin بازدید : 419 1391/05/15 نظرات (0)

Video2Webcamنرم افزاری ویژه است که میتواند در هنگام چت تصویری به جای نمایش تصویر وب کم ، ویدیو انتخابی شما را نمایش دهد. همچنین این نرم افزار میتواند در صورتی که حتی وب کم بر روی سیستم نصب نباشد به ارسال ویدیو جعلی اقدام کند. این نرم افزار با انواع مسنجرهای معروف نظیر Yahoo Messenger, Windows Live Messenger, Skype, Paltalk, ICQ, AIM سازگاری دارد و میتواند فایل های ویدیوی نظیر avi, asf, flv, mp4, mpeg, mpg, ram, rm, rmvb, wmv را برای طرف مقابل به جای تصویر وب کم پخش نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به جای تصویر وب کم فایل های عکس را نیز نمایش دهد. سویپچ کردن آسان بین وب کم واقعی و تصویر ویدیوی ارسالی مسلما مورد نیاز کاربران خواهد بود که این نرم افزار امکان انجام این فرایند را به سادگی امکان پذیر نموده است. در هنگام ارسال تصاویر میتوانید کیفیت ویدیو ارسالی را تنظیم نمایید.

درباره ما
نهتانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • آبان 1394
  • مهر 1394
  • اسفند 1393
  • بهمن 1393
  • تير 1392
  • ارديبهشت 1392
  • بهمن 1391
  • شهريور 1391
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين -1
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • تير 1391
  • خرداد 1391
  • فروردين 1391
  • اسفند 1390
  • مرداد 1391
  • خرداد 1391
  • ارديبهشت 1391
  • فروردين 1391
  • بهمن 1390
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی شما با نود و هشت دانلود
    به 98downloadsامتياز دهيد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 913
  • کل نظرات : 136
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1040
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 377
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,427
  • بازدید ماه : 7,310
  • بازدید سال : 74,095
  • بازدید کلی : 1,785,063